Σύνδεση με Facebook Σύνδεση με Google+ Σύνδεση με Linkedin

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • το Profil μας
    • ΤιμοΛογική
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Γυμναστήρια , Αθλητικά Κέντρα
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Στα παραστατικά μου εμφανίζονται δύο παραστατικά με ίδια αρίθμηση

Ερώτηση:
Στην λίστα των παραστατικών πελατών μου βρίσκω δύο εκτυπωμένα παραστατικά ίδιου τύπου (Τιμολόγια - Δελτία Αποστολής) με ίδιο αριθμό.
Ποιά είναι η πιθανή αιτία;

Απάντηση: 
Υπάρχουν οι παρακάτω πιθανότητες, για να έχει συμβεί: 

1. Τα παραστατικα ανήκουν στην ίδια σειρά;

2. Ελέγξτε μήπως έχετε τσεκάρει το πεδίο [Τα νούμερα των Μετρητών είναι διαφορετικά ανά Κατάσταστημα] στην επιλογή [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Συναλλαγών και Συναλλασσομένων -> Βασικές Παράμετροι Παραστατικών], και αν τα παραστατικά έχουν διαφορετικό [Κατάστημα].

3. Μήπως πριν την εκτύπωση του δεύτερου παραστατικού, είχε αλλάξει ο μετρητής των παραστατικών;. 

4. Αν τα παραστατικά έχουν καταχωρηθεί κανονικά, τότε ανοίγοντάς τα θα πρέπει η ημερομηνία και η ώρα καταχώρησης και τελευταίας αλλαγής είναι ακριβώς ίδιες (σε κάθε παραστατικό).  ([Δεξί κλικ στην οθόνη του παραστατικού -> Πληροφορίες Εγγραφής])

Αν σε κάποιο παραστατικό δεν είναι ίδιες οι ημερομηνίες και οι ώρες, ένα πιθανά τα εξής σενάρια:
     α. το παραστατικό είχε καταχωρηθεί αρχικά σαν χειρόγραφο και στην συνέχεια άλλαξε σε μη χειρόγραφο. Πήρε τον επόμενο Αριθμό του μετρητή αλλά (αφού είναι χειρόγραφο) δεν ενημέρωσε τον μετρητή. Συνεπώς το επόμενο παραστατικό που τυπώθηκε πήρε τον ίδιο Αριθμό. Ετσι το επόμενο τυπώθηκε με τον ίδιο Αριθμό. 
     β. κάποιος άλλαξε τον τύπο του παραστατικού μετά την καταχώρηση και έκδοσή του (π.χ. ήταν Απόδειξη Λιανικής και το άλλαξε σε Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής). Οποτε έχει κρατήσει τον Αριθμό του πρώτου επιλεγμένου παραστατικού. 

Ημερομηνία  01/01/2018
Σχετικά Aρθρα
Πρέπει να γίνει επανεκκίνηση του Η/Υ για να τρέξει το Pegasus
Πως Αλλάζω το Σύνολο σε Χειρόγραφο Παραστατικό Προμηθευτή;
Τι μπορώ να κάνω για να μειωθεί το μέγεθος του backup μου;
Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να με βοηθήσετε με την εφαρμογή Pegasus ERP;
Πως μπορώ να καταχωρήσω ή να εκτυπώσω απόδειξη είσπραξης/πληρωμής στο mElite;
Δεν λειτουργεί το service παραλαβής των στοιχείων από το ΑΦΜ.
Υπάρχουν κινήσεις Λογαριασμών ή Ειδών Αποθήκης χωρίς τα παραστατικά τους
Δεν παίρνει Backup η εφαρμογή
Καθυστερεί η εφαρμογή στην Καταχώρηση παραστατικού
Εμφανίζει λάθος Υπόλοιπο Πελάτη ή Είδους στις λίστες επιλογών
Το πρόγραμμα βγάζει μήνυμα [duplicate entry for key] σε νέες καταχωρήσεις
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα Unknown column '[column name]' in 'field list'
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την Ταμειακή Μηχανή που έχω με το Pegasus;
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα Table '[table name]' doesn't exist
Μετά από Αναβάθμιση της εφαρμογής εμφανίζονται μηνύματα λαθών στην λειτουργία της
Που μπορώ να βρω τα εκτελέσιμα της εφαρμογής;
Μπορώ να τροποποιήσω μία υπάρχουσα αναφορά της εφαρμογής;
Πως γίνεται επανεκτύπωση παραστατικού;
Με ποιό τρόπο μπορώ να στέλνω σε αρχείο τις εγγραφές στον Λογιστή μου;
Μπορώ να τροποποιήσω Τυπωμένο Παραστατικό;
Το πρόγραμμα βγάζει το μηνυμα [Δεν έχετε δικαίωμα αυτής της επιλογής].
Συνδέεται η ζυγαριά μου με το Pegasus ERP;
Στο πρόγραμμα δεν εμφανίζονται οι Ελληνικοί Χαρακτήρες
Αναλυτική Εκτύπωση Παρτίδων, Serial Numbers, Χρωμάτων, Φόρων και Σημειώσεων στο Παραστατικό
Στις αναζητήσεις θέλω να αναγνωρίζει σαν ίδιους τους Λατινικούς με τους Ελληνικούς χαρακτήρες
Αλλαξα τον εκτυπωτή παραστατικών Λιανικής αλλά συνεχίζει να τυπώνει στον Εκτυπωτή των Τιμολογίων
Καθυστερεί η εφαρμογή στην μετάβαση από πεδίο σε πεδίο στις οθόνες
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2715
Pegasus Web App Updates: 9755

RV / RV Ομαδικά
Ιουν21,2022
Παραμετροποίηση λειτουργίας με ή χωρίς συνδρομή
Ιουν21,2022
Καταχώρηση Αιθουσών και Γυμναστών
Ιουν21,2022
Μαζικές Δημιουργίες και Διαγραφές Ωραριών σε Αίθουσες και Γυμναστές
Ιουν21,2022
Παραμετροποίηση Τύπου Συνδρομής - Πακέτων Μονάδων
Ιουν21,2022
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
© Copyright TESAE SA
  Powered by Pegasus Technology