Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Στο πρόγραμμα δεν εμφανίζονται οι Ελληνικοί Χαρακτήρες
Ημερομηνία  01/01/2018

Ερώτηση: Οταν τρέχω την εφαρμογή, δεν εμφανίζει ελληνικούς χαρακτήρες. 

Απάντηση: Το Pegasus ERP είναι non unicode εφαρμογή. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιεί, για την εμφάνιση των στοιχείων, την προκαθορισμένη κωδικοσελίδα στα windows. 
Θα πρέπει να ελέγξετε στα Windows την προκαθορισμένη κωδικοσελίδα. 

Προτεινόμενη Λύση:
α. Αν έχετε Win7 ή Win VISTA στην επιλογή : [Control Panel -> Region and Languages -> Administrative (System Locale)]
θα πρέπει να ορίσετε σαν γλώσσα για τα non-Unicode προγράμματα η Ελληνική [Greek (Greece)]. 

β. Αν έχετε Win10, η ρύθμιση είναι η ίδια. Θα την βρείτε στην επιλογή: [Control Panel (ή Settings) -> Time & Language -> Region & Language -> Administrative Language Settings -> tab:Administrative -> button:Change System Locale]

Συνήθως μετά από την παραπάνω ρύθμιση θα χρειαστεί να κάνετε επανεκκίνηση του Υπολογιστή σας. 

Σημείωση: Εχει παρατηρηθεί σε αναβαθμίσεις των windows, να υπάρχει η σχετική συμπεριφορά στην εφαρμογή, ενώ οι ρυθμίσεις είναι σωστές. Σε αυτήν την περίπτωση θα κάνετε πρώτα μία επανεκκίνηση του υπολογιστή σας, καθώς η αναβάθμιση δεν την έκανε, και θα δοκιμάσετε. 

Παρατηρήσεις:
Η εφαρμογή χρησιμοποιεί τις γραμματοσειρές Arial Greek και Courier στον υπολογιστή σας. Θα πρέπει να είναι και αυτές εγκατεστημένες στον υπολογιστή σας. 

Σχετικά Aρθρα
Ελαιοτριβείο: F.A.Q. (Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις)
Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να με βοηθήσετε με την εφαρμογή Pegasus ERP;
Μπορώ να τροποποιήσω Τυπωμένο Παραστατικό;
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα File can not be opened-> (C): [filename].ntx
Πρέπει να γίνει επανεκκίνηση του Η/Υ για να τρέξει το Pegasus
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα Unknown column '[column name]' in 'field list'
Πως γίνεται επανεκτύπωση παραστατικού;
Ορισμός Εργασιών που απαιτούν on-line Εγκριση
Η Εφαρμογή βγάζει μήνυμα No Valid Operation Nr Χ και τερματίζει
Αλλαξα τον εκτυπωτή παραστατικών Λιανικής αλλά συνεχίζει να τυπώνει στον Εκτυπωτή των Τιμολογίων
Εμφανίζει λάθος Υπόλοιπο Πελάτη ή Είδους στις λίστες επιλογών
Στην εισαγωγή στην εφαρμογή εμφανίζει το μήνυμα [Error Description: _Ω_+........ . 0]
Που μπορώ να βρω τα εκτελέσιμα της εφαρμογής;
Αναλυτική Εκτύπωση Παρτίδων, Serial Numbers, Χρωμάτων, Φόρων και Σημειώσεων στο Παραστατικό
Δεν παίρνει Backup η εφαρμογή
Καθυστερεί η εφαρμογή στην μετάβαση από πεδίο σε πεδίο στις οθόνες
Η Εφαρμογή εμφανίζει μήνυμα Table '[table name]' doesn't exist
Το πρόγραμμα βγάζει το μηνυμα [Δεν έχετε δικαίωμα αυτής της επιλογής].
Δεν λειτουργεί το service παραλαβής των στοιχείων από το ΑΦΜ.
Πως Αλλάζω το Σύνολο σε Χειρόγραφο Παραστατικό Προμηθευτή;
Μπορώ να χρησιμοποιήσω την Ταμειακή Μηχανή που έχω με το Pegasus;
Με ποιό τρόπο μπορώ να στέλνω σε αρχείο τις εγγραφές στον Λογιστή μου;
Που μπορώ να βρω τα Βασικά Αρχεία της εφαρμογής;
Οταν ανοίγει η εφαρμογή εμφανίζει μία λευκή σελίδα ή μία μικρή οθόνη και δεν μπορώ να δώσω κωδικό.
Πως μπορώ να καταχωρήσω ή να εκτυπώσω απόδειξη είσπραξης/πληρωμής στο mElite;
Το πρόγραμμα βγάζει μήνυμα [duplicate entry for key] σε νέες καταχωρήσεις
Μπορώ να τροποποιήσω μία υπάρχουσα αναφορά της εφαρμογής;
Εμφάνιση Παράθυρου με Πληροφορίες σε κάποιο Συμβάν
Στα παραστατικά μου εμφανίζονται δύο παραστατικά με ίδια αρίθμηση
Στις αναζητήσεις θέλω να αναγνωρίζει σαν ίδιους τους Λατινικούς με τους Ελληνικούς χαρακτήρες
Καθυστερεί η εφαρμογή στην Καταχώρηση παραστατικού
Μετά από Αναβάθμιση της εφαρμογής εμφανίζονται μηνύματα λαθών στην λειτουργία της
Συνδέεται η ζυγαριά μου με το Pegasus ERP;
Υπάρχουν κινήσεις Λογαριασμών ή Ειδών Αποθήκης χωρίς τα παραστατικά τους
Τι μπορώ να κάνω για να μειωθεί το μέγεθος του backup μου;
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2793
Pegasus Web App Updates: 10527

Pegasus Gym: Barcode Scanner - Είσοδος Μέλους
Iαν25,2023
Pegasus Gym: Website: Δυνατότητες Gym
Iαν19,2023
Pegasus Gym: Website: Συνήθεις ερωτήσεις (FAQ)
Iαν19,2023
Pegasus Gym: Βασικές Ρυθμίσεις Gym
Iαν19,2023
Pegasus Gym: Σενάρια Λειτουργίας
Iαν18,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology