Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
Eπικοινωνία με channel manager WebHotelier

Σκοπός: 

Η παρούσα μελέτη περιγράφει τα απαραίτητα βήματα παραμετροποίησης για τη σύνδεση με το WebHotelier.

Μετά τις ρυθμίσεις, θα υπάρχει η δυνατότητα μονόδρομης/αμφίδρομης επικοινωνίας της εφαρμογής Pegasus Web App e-Hotel και του WebHotelier, ώστε η κάθε πλατφόρμα να είναι ενημερωμένη σωστά με την πραγματική διαθεσιμότητα.

Η αμφίδρομη επικοινωνία αφορά στην παραλαβή όλων των νέων κρατήσεων από τo WebHotelier και στην άμεση ενημέρωση της διαθεσιμότητας τoυ WebHotelier από την πραγματική διαθεσιμότητα του Pegasus e-Hotel Web App.

Απαραίτητα modules:

  • Ξενοδοχείο:Επικοινωνία με WebHotelier ( PE.00.588 )

Σενάριο Λειτουργίας
Το ξενοδοχείο διαθέτει λογαριασμό Webservice API account στο WebHotelier - με δυνατότητα σύνδεσης με τα κανάλια κρατήσεων-channel management - όπου έχουν οριστεί όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τη διενέργεια κρατήσεων από τα διάφορα κανάλια (Booking, Expedia κ.ο.κ.) με τα οποία συνεργάζεται το WebHotelier. 
Εφόσον διαθέτουμε το module [Επικοινωνία με WebHotelier] στο Web App, θα παραλάβουμε τα στοιχεία αυτά (τύποι δωματίων, τιμοκατάλογοι κ.ο.κ.) και θα τα αντιστοιχίσουμε με τα δεδομένα του Web App.Θα στείλουμε στο WebHotelier τις πραγματικές τιμές του ξενοδοχείου μας.
Θα παραλαμβάνουμε τακτικά τις νέες κρατήσεις από το WebHotelier και θα το ενημερώνουμε με την πραγματική διαθεσιμότητα των δωματίων μας.

Σημείωση: Με την αναβάθμιση [Επικοινωνία με WebHotelier v1.00 r073], προστίθεται η δυνατότητα να καταχωρηθούν παραπάνω του ενός κωδικοί σύνδεσης με WebHotelier. Το παραπάνω είναι χρήσιμο όταν ο πελάτης έχει παραπάνω από 1 καταλύματα, τα οποία έχει συνδέσει με διαφορετικά account της WebHotelier.

Στη περίπτωση όπου έχουμε το Module Καταστήματα ( δείτε τη μελέτη https://www.tesae.gr/articles/protipes-meletes-i-efarmoges-(pegasus-webapp)/pegasus-e-hotel-web-app/katastimata-ke-pegasus-web-app-e-hotel.html ), ο πελάτης μπορεί να παρακολουθήσει πλέον τις εγκαταστάσεις του ως ξεχωριστές οντότητες, εκτελώντας κάθε φορά επικοινωνία με το σχετικό WebHotelier account.

Οπότε για παράδειγμα μπορούμε να έχουμε ένα χρήστη Master που βλέπει όλα τα καταστήματα και τις αντίστοιχες συνδέσεις Webhotelier , και ενα χρήστη για κάθε κατάστημα ξεχωριστά που θα βλέπει κρατήσεις , παραστατικά , και τη σύνδεση Webhotelier μόνο του καταστήματος που τον αφορά.

1. Βασικές Ρυθμίσεις [Toolbox->Επικοινωνία με WebHotelier->Παράμετροι Σύνδεσης WebHotelier]
Σε πρώτη φάση ορίζουμε τις βασικές παραμέτρους για την επικοινωνία με την πλατφόρμα του WebHotelier.

Σε περίπτωση που έχουμε καταστήματα, επαναλαμβάνουμε τα βήματα για καθε κατάστημα σύνδεσης.

Σημείωση: Οι συνδέσεις που βλέπει ο κάθε χρήστης είναι αυτές που έχουν κατάστημα το οποίο βλέπει το τερματικό του ή εχει το σχετικό δικαίωμα.

Για παράδειγμα, στην εικόνα παρακάτω έχουμε ορίσει διαφορετικούς κωδικούς για το κατάστημα [Κεντρικό] και διαφορετικούς για το [Ενοικιαζόμενα Κέρκυρα].

Σημείωση: με την αναβάθμιση [Επικοινωνία με WebHotelier v1.00 r085], προστέθηκε η δυνατότητα ορισμού παραπάνω από ενός καταστημάτων για έναν λογαριασμό WebHotelier. Είναι χρήσιμο στην περίπτωση που διατηρείτε έναν λογαριασμό WebHotelier ενώ παρακολουθείτε παραπάνω από ένα καταλύματα και θέλετε να τα διαχειριστείτε στο Pegasus e-Hotel Web App ως διαφορετικά καταστήματα.

Πατώντας στο Button [Νέα καταχώρηση (+)] ,δημιουργούμε μια νέα εγγραφή και ορίζουμε :

1. αν η επικοινωνία του Web App με το WebHotelier είναι μονόδρομη ή αμφίδρομη. Με την μονόδρομη επικοινωνία δεν μπορούμε να στείλουμε οποιαδήποτε πληροφορία από το WebApp στο WebHotelier, μόνο παραλαμβάνουμε. Δεν στέλνουμε, λοιπόν, τους τιμοκαταλόγους και τη διαθεσιμότητά μας στο WebHotelier. Για να μπορεί να εκτελεστεί η αμφίδρομη επικοινωνία, θα πρέπει να έχουμε ζητήσει τα αντίστοιχα δικαιώματα από την WebHotelier.
2. τα στοιχεία Property Code, Username και Password δίνονται από το WebHotelier.
3. ορίζουμε την περίοδο λειτουργίας του ξενοδοχείου μας για το WebHotelier. Η περίοδος θα χρησιμοποιηθεί στους υπολογισμούς Διαθεσιμότητας και Τιμών.

4. Παραλαμβάνουμε κρατήσεις Έγκυρες και Ακυρωμένες. Όταν οι κρατήσεις μεταφέρονται στο Web App, θα πάρουν τις καταστάσεις που ορίζουμε εδώ.

5. Τα extras μίας κράτησης από το WebHotelier καταχωρούνται ως υπηρεσία στην κράτηση του Web App. Εάν η κράτηση του WebHotelier αντιστοιχίζεται σε παραπάνω από ένα δωμάτια, τότε τα extras περνούν ως υπηρεσία σε μία από τις κρατήσεις του Web App.Επιλέγετε μία από τις ειδικές υπηρεσίες δωματίων.

2. Παραλαβή βασικών στοιχείων από το WebHotelier [Toolbox->Επικοινωνία με WebHotelier->Ενέργειες WebHotelier]

Στην οθόνη των ενεργειών συγκεντρώνονται όλες οι λειτουργίες που αφορούν το WebHotelier. Στην πρώτη παραμετροποίηση θα πρέπει να παραλάβουμε τους ορισμούς που έχουν γίνει για το ξενοδοχείο μας στην πλατφόρμα του WebHotelier.

Σε περίπτωση που έχουν οριστεί διαφορετικές συνδέσεις ανά κατάστημα, επιλέγουμε στο πεδίο [Συνδέσεις] την συνδεση που φτιάξαμε για το επιθυμητό κατάστημα(σημ: αν δεν εχουμε καταστήματα, δεν εμφανίζεται η συγκεκριμένη επιλογή). Τα βήματα επαναλαμβάνονται για κάθε σύνδεση που έχει οριστεί.

  • Παραλαμβάνουμε τους τύπους δωματίων 

  • Παραλαμβάνουμε τους τιμοκαταλόγους

  • Παραλαμβάνουμε τα Booking Sources

3. Αντιστοίχιση δεδομένων WebHotelier - Web App [Toolbox->Επικοινωνία με WebHotelier->Ενέργειες WebHotelier]

  • Ορίζουμε τύπο δωματίου Web App για κάθε τύπο δωματίου WebHotelier πατώντας στο [Τυποι δωματίων WebHotelier]

Επιλέγοντας κάθε μια εγγραφή για κάθε δωμάτιο που παραλάβαμε , θα πρέπει να αντιστοιχίσουμε με το αντίστοιχο δωμάτιο της εφαρμογής.

Σημ: Εφόσον έχει γίνει η ρύθμιση των καταστημάτων μπορεί να γινει επιλογή των τύπων δωματίων μόνο για το κατάστημα που ανήκουν(Υπενθυμίζουμε ότι αν υπάρχει το module [καταστήματα], θα πρέπει να οριστεί το σχετικό κατάστημα σε κάθε [τύπο δωματίου]). 

Με διπλό κλικ ανοίγουμε το τύπο που θέλουμε να αντιστοιχίσουμε και στη συνέχεια στο πεδίο [τυπος δωματίου] επιλέγουμε το τύπο που αντιστοιχεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ: κάθε τύπος δωματίου από την Web Hotelier θα πρέπει να αντιστοιχιστεί με έναν ξεχωριστό τύπο δωματίου Πήγασου, ώστε να λειτουργήσει σωστά η επικοινωνία και η ενημέρωση της διαθεσιμότητας.

  • Ορίζουμε τον τιμοκατάλογο (Ιδιώτες, Γραφεία κ.ο.κ.) για κάθε τιμοκατάλογο WebHotelier.

  • Ορίζουμε την κατηγορία κράτησης με την οποία θα καταχωρείται μία νέα κράτηση για κάθε booking source από όπου προήλθε.Στην περίπτωση που δεν προήλθε από κάποιο booking source , τότε η κράτηση θα έχει την κατηγορία που θα ορίσουμε στο booking source με κωδικό 0 "Empty Source" 

  • Ορίζουμε την υπηρεσία διατροφής του Web App Για κάθε διατροφή του WebHotelier. Αφήνουμε τη διατροφή Web App κενή για τον τύπο διατροφής(14-Room Only).

4. [Toolbox->Επικοινωνία με WebHotelier->Ενέργειες WebHotelier]

Ακολουθεί μια συνοπτική περιγραφή των υπόλοιπων επιλογών που βλέπουμε στην παραπάνω οθόνη:

  • Παραλαβή Εκκρεμών Κρατήσεων απο Webhotelier: Παραλαμβάνετε τις νέες κρατήσεις από τo Webhotelier. Σε περίπτωση που υπάρχουν, κατά την παραλαβή εμφανίζονται κάποια βασικά στοιχεία τους στην οθόνη [log επικοινωνίας]. Για να δείτε αναλυτικά τις νέες κρατήσεις, κάνετε κλικ στο button [Κρατήσεις Webhotelier].
  • Μεταφορά Κρατήσεων στο Web App: Μεταφέρετε τις κρατήσεις που παραλάβαμε προηγουμένως στο Pegasus Web App e-Hotel. Για κάθε κράτηση που παρελήφθη, δημιουργείται μια νέα και στην εφαρμογή. Αν η κράτηση που παραλάβατε υπήρχε ήδη στην εφαρμογή μας και ήρθε [τροποποιημένη] ή [Άκυρη] από τo Webhotelier, τότε αρχικά αλλάζουμε την κατάσταση της αντίστοιχης κράτησης που είχε καταχωρηθεί στο Web App με την “Κατάσταση Προηγούμενης Κράτησης". Στη συνέχεια, καταχωρούμε μία δεύτερη κράτηση με τα νέα στοιχεία από Webhotelier και ενημερώνουμε το ιστορικό αλλαγών της κράτησης.
  • Υπολογισμός Διαθεσιμότητας(Ημερήσια Ανάλυση): Υπολογίζεται η διαθεσιμότητα που έχουν τα δωμάτια σε καθημερινή βάση σε σχέση με το Pegasus Web App e-Hotel.
  • Παραλαβή Διαθεσιμότητας ανά Ημέρα: Παραλαμβάνετε την ημερήσια διαθεσιμότητα από τo Webhotelier. To διάστημα για το οποίο θα παραλάβετε τη διαθεσιμότητα εξαρτάται από τις ημερομηνίες που καταχωρήθηκαν στο βήμα#1 και στη δημιουργία του λογαριασμού σας (πεδίο [Αποστολή διαθεσιμότητας]).
  • Αποστολή Διαθεσιμότητας στο Webhotelier: Aποστέλλετε τη διαθεσιμότητα που υπολογίστηκε προηγουμένως στον channel manager. Σκόπιμο είναι να αναφέρουμε ότι στο βήμα αυτό στέλνουμε μόνο τη διαθεσιμότητα που διαφέρει από τη δική μας - για αυτο πρέπει να παραλαμβάνουμε τη διαθεσιμότητα πρώτα και μετα να την στέλνουμε. Στη συνέχεια, μπορείτε να παραλάβετε εκ νέου την νέα ενημερωμένη διαθεσιμότητα.

5. [Toolbox->Επικοινωνία με WebHotelier->Server Επικοινωνίας με WebHotelier]

    Ο server επικοινωνίας θα αναλάβει να εκτελέσει τις ενέργειες που περιγράφονται στο βήμα#4, δηλαδή:
    1. Παραλαβή εκκρεμών κρατήσεων
    2. Μεταφορά Κρατήσεων στο Pegasus Web App
    3. Παραλαβή διαθεσιμότητας από Webhotelier
    4. Υπολογισμός διαθεσιμότητας
    5. Αποστολή διαθεσιμότητας στo Webhotelier

    Aν είναι ενεργό το module [Καταστήματα], εμφανίζεται και εδώ το πεδίο [επιλογή σύνδεσης] το οποίο εχει μόνο τις συνδέσεις που μπορεί να δει ο χρήστης . Αν δεν επιλεχθεί καμία σύνδεση τότε εκτελείται η διαδικασία για όλες αυτές που μπορεί να δει ο χρήστης .

    Αφού ανοίξετε την οθόνη Server επικοινωνίας με Webhotelier η πρώτη εκτέλεση θα γίνει στα 15 δευτερόλεπτα. Εφόσον η οθόνη παραμένει ανοιχτή η επόμενη επικοινωνία θα πραγματοποιηθεί σε 15 λεπτά.

    Σημείωση: η απρόσκοπτη εκτέλεση του server επικοινωνίας εξασφαλίζει την έγκαιρη ενημέρωση της διαθεσιμότητας αμφίδρομα.

    Ακόμα , επιλέγοντας τη σύνδεση και εκτελώντας τον Server επικοινωνίας , οι ενέργειες που θα γίνουν θα αφορούν αποκλειστικά το επιλεγμένο κατάστημα. Οτι κράτηση και τιμολόγηση γίνει θα καταχωρηθούν σε αυτό το κατάστημα.

    6.Xρόνος επόμενης εκτέλεσης (σε λεπτά): [Toolbox->Επικοινωνία με WebHotelier->Βασικές Παράμετροι WebHotelier]
    Είναι ο χρόνος περιοδικής εκτέλεσης της επικοινωνίας με το WebHotelier στον server επικοινωνίας.H προτεινόμενη περίοδος εκτέλεσης είναι τα 15' και η ελάχιστη περίοδος που θα μπορούσε να οριστεί είναι 5', σύμφωνα με τα specifications του WebHotelier.

    7. Παρακολούθηση ενεργειών-Ιστορικό [Toolbox->Επικοινωνία με WebHotelier->Log (Ιστορικό Ενεργειών)]
    Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γνωρίζουμε όλη την ακολουθία ενημερώσεων και παραλαβών από το WebHotelier. Στην οθόνη εκτέλεσης Ενεργειών και στον server επικοινωνίας εμφανίζονται μηνύματα επιτυχίας, λάθους και προειδοποιήσεις.

    Σε αυτή την επιλογή καταγράφεται το ιστορικό εκτέλεσης των ενεργειών, αν εκτελέστηκαν με επιτυχία κ.ο.κ.

    Aν έχουμε το Module [καταστήματα], καταγράφεται και και για ποιά σύνδεση αφορούν.

    Αυτόματη εκτέλεση του server επικοινωνίας

    Με τα προστιθέμενα modules [Προγραμματισμένες Εργασίες  PE.00.088] και [Web App REST Service PE.00.087], δίνεται η δυνατότητα χρονοπρογραμματισμού αυτόματης εκτέλεσης του server επικοινωνίας με την WebHotelier με τελικό στόχο την έγκαιρη ενημέρωση της διαθεσιμότητας.

    Ο τεχνικός της εγκατάστασης θα πρέπει να κάνει τα παρακάτω βήματα, ανάλογα με τον τρόπο εκτέλεσης που θα επιλεχθεί:

    Α. Εκτέλεση από το Scheduler των Windows με τη χρήση REST Services

    1.Είναι απαραίτητη η ύπαρξη της βιβλιοθήκης curl. Για εγκατάσταση της βιβλιοθήκης curl , θα πρέπει να κατεβάσετε το zip από εδώ: https://curl.se/windows/ . Θα πρέπει να γίνει unzip ώστε τα αρχεία της βιβλιοθήκης να είναι μέσα στον φάκελο C:\curl

    2. Δημιουργείτε ένα χρήστη με όνομα πχ [scheduler] και ορίζετε σε αυτόν δικαιώματα admin. Για ευκολία, μπορείτε να ορίσετε απευθείας το [profile με πλήρη δικαιώματα(master)].

    3. Από την επιλογή [Toolbox->Εργαλεία Παραμετροποίησης->Παραμετροποίηση Rest Service->App IDs] δημιουργούμε ένα νέο APP ID τσεκάρουμε το "Ναι" στην στήλη "Προβολή" στη γραμμή "Εκτέλεση Χρονοπρογραμματισμένων Εργασιών". Επίσης, τσεκάρουμε το "Ναι" στην στήλη "Νέα εγγραφή(POST)" στις γραμμές [pegapi - σύνδεση χρήστη] και [pegapi - αποσύνδεση χρήστη].

    4. Κατεβάζετε το αρχειο scheduler.php (το βρίσκετε με κλικ στο link) και επεξεργάζεστε τις γραμμές 5 έως και 8. Συγκεκριμένα:

    • url: το url της εφαρμογής σας(χωρίς το https)
    • appid: το appid που δημιουργήσατε στο βήμα 3
    • username: το username του χρήστη που δημιουργήσατε στο βήμα 2
    • password: το password του χρήστη που δημιουργήσατε στο βήμα 2

    5. Αποθηκεύετε το τροποποιημένο αρχείο σε έναν υποφάκελο στο root του χώρου σας πχ στο \public_html, δημιουργείτε έναν φάκελο με όνομα scheduler. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι το αρχείο θα βρίσκεται στο url \public_html\scheduler\scheduler.php .

    6. Δημιουργείτε ένα αρχείο .bat με τις εντολές:

    @echo off
    C:\curl\bin\curl.exe https://[mydomain]/public_html/scheduler/scheduler.php

    αντικαθιστώντας το [mydomain] με το site σας.

    7. Ορίζετε την εκτέλεση του παραπάνω .bat περιοδικά, μέσα από τον προγραμματιστή των Windows

    Β. Εκτέλεση από τις Προγραμματισμένες Εργασίες (Cron Jobs) στο Cpanel με τη χρήση REST Services

    Έχουμε επίσης τη δυνατότητα να εκτελέσουμε τις χρονοπρογραμματισμένες εργασίες με το module Web App REST Service(PE.00.087) από τα Cron Jobs στο Cpanel.

    Σημείωση: τα βήματα είναι παρόμοια αν υπάρχει κάποιο παρεμφερές περιβάλλον διαχείρισης του χώρου σας πχ Plesk.

    Αυτό που θα πρέπει να κάνουμε είναι να μεταβούμε στην επιλογή "Cron Jobs"

    1. Πρώτο βήμα είναι να ορίσουμε ένα email στο οποίο θα λαμβάνουμε τα αποτελέσματα και τα μηνύματα λάθους που προκύπτουν κατά τις εκτελέσεις των χρονοπρογραμματισμένων εργασιών:

    2. Έπειτα θα πρέπει να ορίσουμε τη συχνότητα εκτέλεσης της εργασίας μας στα παρακάτω πεδία. Ακόμη θα πρέπει να ορίσουμε την εντολή που θα εκτελείται. Για το παραδειγμά μας θα προσθέσουμε την εντολή:

    https://[mydomain]/public_html/scheduler/scheduler.php

    αντικαθιστώντας το [mydomain] με το site μας.

    Πατάμε "Add New Cron Job".

    #Hotel

    Ημερομηνία  01/08/2022
    Σχετικά Aρθρα
    Αρχική Εγκατάσταση & Παραμετροποίηση Pegasus e-Hotel Web App
    Σύνδεση του Pegasus Estiasi Startup με το Pegasus Web App e-Hotel (με χρήση REST API)
    Καταστήματα και Pegasus Web App e-Hotel
    Eπικοινωνία με channel manager Octorate
    Αποστολή e-mail μετά το check in / check out
    Οθόνη Δωμάτια e-Hotel
    Eπικοινωνία με channel manager Hotel Availabilities
    Στοιχείο αυτοπαράδοσης/Καταχώρηση φιλοξενίας στο e-Hotel
    Καθορισμός Τύπων Δωματίων - Καταχώρηση Δωματίων & Περιόδων - Τιμοκατάλογοι Δωματίων:Βασική Παραμετροποίηση
    Υπηρεσίες Δωματίων - Τιμοκατάλογοι Υπηρεσιών: Βασική Παραμετροποίηση
    Παρακολούθηση Προκαταβολών στο Pegasus e-Hotel Web App
    Pegasus e-Hotel & Φόρμες Εκτύπωσης
    Λειτουργία της π-αναφοράς "Παραστατικά Πελάτη για Bavel"
    Group Κρατήσεων - Μαζική Διαχείριση Διαμονών μέσα από το Pegasus e-Hotel Web App!
    Invoicing (Τιμολόγηση) & Μαζική Τιμολόγηση μέσα από το Pegasus e-Hotel Web App!
    Διαδικασία ανέπαφου Check-in
    Ποινές Ακυρώσεων (Cancellation) : Δημιουργία Εγγραφής & Διαχείριση
    Πολλαπλοί Τιμολογούμενοι Κράτησης στο Pegasus Web App e-Hotel
    Ειδικές Προσφορές (Special Offers):Δημιουργία Εγγραφής & Διαχείριση
    Παραστατικά Pegasus e-Hotel Web App. Αρχική Παραμετροποίηση & Παρουσίαση των default επιλογών.
    Housekeeping - Καθαρισμοί Δωματίων με Pegasus e-Hotel Web App
    Κλείσιμο Δωματίου(Παύση Λειτουργίας)
    Συμβόλαια με Τουριστικά Πρακτορεία (Allotment, Commitment κτλ) : Δημιουργία Εγγραφής & Διαχείριση
    Καταχώρηση & Διαχείριση Group Κρατήσεων μέσα από το Pegasus e-Hotel Web App!
    Pegasus e-Hotel: Διαχείριση No-show κρατήσεων
    Προγραμματισμός τιμολόγησης συμβολαίου
    Φόρος Διαμονής Ξενοδοχείων από 01/01
    Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% για το Πρωινό Pegasus Web App e-hotel (20.05.2019)
    • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
    • +30 210-7489589
    • Επικοινωνία
    • Επικοινωνία
    • Downloads
    • Sitemap
    • Όροι Χρήσης
    Εξελίξεις Λογισμικών
    Pegasus ERP Updates: 2837
    Pegasus Web App Updates: 11168

    Pegasus και Παραστατικά: Αναζήτηση είδους μέσα σε παραστατικό
    Μαΐ29,2023
    Pegasus Web App και Τεχνικά Θέματα: Προβολή Ειδών
    Μαΐ12,2023
    Pegasus και Παραστατικά: Ειδικό Ακυρωτικό Παραστατικού Πελάτη/Προμηθευτή
    Μαΐ11,2023
    Pegasus και Χώροι Εστίασης: Εκτύπωση Είδους σε Bar και Κουζίνα σε Pegasus Estiasi Startup
    Μαΐ11,2023
    Pegasus και Παραστατικά: Μετασχηματισμός Παραστατικού/Παραστατικών
    Μαΐ09,2023
    Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
    ΑΜΕΑΑΜΕΑ
    -A+
    © Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
      Powered by Pegasus Technology   
    ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020