Σύνδεση με Google+

ή με

ΤΕΣΑΕ ΑΤΕ
  • H Επιχείρηση
    • Τεχνολογία
    • Pegasus Phaethon
    • Tα Νέα της ΤΕΣΑΕ
      • Τα νέα μας
      • Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ myDATA
      • Ισολογισμοί
  • Oι Συνεργάτες
  • Tοπικά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus ERP)
      • Εμπορικές Επιχειρήσεις
      • Πρατήρια Υγρών Καυσίμων
      • Χώροι Εστίασης (Εστιατόρια Καφετέριες , Bar , Delivery)
      • Στεγνοκαθαριστήρια, Ταπητοκαθαριστήρια
      • Συνεργεία, Φανοποιεία, Ανταλλακτικά
      • Ελαιοτριβεία
      • Parking, Λιπαντήρια Αυτοκινήτων
      • Μεταφορικές Εταιρίες
      • Courier , Ταχυμεταφορες
      • Βιβλιοπωλεία - Χαρτικά
      • Γεωργικές επιχειρήσεις
      • Κρεοπωλεία
    • Pegasus ERP
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό Αλλαγών Pegasus ERP
    • Module PDA Client
    • Module Γέφυρες Λογιστικής
    • Module Phone
  • Διαδικτυακά Λογισμικά
    • Λογισμικά (Pegasus Web App)
      • Pegasus Web App ERP
      • Pegasus Retail
      • Pegasus Web App Freelancer
      • Pegasus e-Hotel
      • Pegasus e-Courier
      • Pegasus e-Transport
      • Pegasus Gym
    • Pegasus Web app
    • Video Παρουσιάσεις
    • Πρότυπες Μελέτες ή Εφαρμογές
    • Ιστορικό αλλαγών Pegasus Web App
    • WEB App REST API
    • Μελέτες Pegasus e-Invoicing
Δημιουργία Νέας Εταιρείας σε εφαρμογές Pegasus

Σκοπός: Το Pegasus μπορεί και παρακολουθεί τα δεδομένα μίας εταιρείας (ένα ΑΦΜ). Αν θέλετε να παρακολουθείτε δύο διαφορετικές εταιρείες με διαφορετικό ΑΦΜ, θα πρέπει να εγκαταστήσετε και δύο εφαρμογές Pegasus με διαφορετικό Serial Number (SN). Η συγκεκριμένη μελέτη, περιγράφει τον τρόπο εγκατάστασης των δύο εφαρμογών στον ίδιο Η/Υ με έναν MySQL Server. Μάλιστα η δεύτερη εταιρεία θα έχει στην αρχή τα ίδια δεδομένα με την εταιρεία που μέχρι σήμερα χρησιμοποιείτε. 

Εργαλεία: Pegasus ERP Experience. Τα παρακάτω ισχύουν για όλες τις εφαρμογές Pegasus ERP.


Βήμα 1: Backup – Δημιουργία ασφαλούς αντιγράφου.
Πηγαίνετε: [Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Backup]
και επιλέγετε Backup. Με τον τρόπο αυτό, δημιουργείτε ένα αρχείο με όλα τα δεδομένα της βάσης σας, με κατάληξη .sql στην τοποθεσία και με όνομα που αναγράφεται στο πεδίο ‘Αρχείο’.

Δημιουργία Backup

 

Βήμα 2: Αντιγραφή του φακέλου (client) της εφαρμογής και μετονομασία του.
Οι εφαρμογές που είναι στηριγμένες στην πλατφόρμα Pegasus ERP 3.12 χρησιμοποιούν σαν βάση δεδομένων τη MySQL.

Ο βασικός φάκελος της εφαρμογής είναι ο C:\TESAESA ο οποίος περιέχει:

  • το MySQL Server ο οποίος και αποτελεί τη βάση δεδομένων μας
  • το Pegasus ERP Client (ο οποίος και περιέχει τις τοπικές ρυθμίσεις (πχ Παραστατικά, Τίτλοι Εκτυπώσεων, Γραμματοσειρές κ.ο.κ) 

Μέσα στον φάκελο C:\TESAESA δημιουργείτε ένα αντίγραφο του φακέλου client (πχ Pegasus_ERP_StartUp) και δίνετε στο αντίγραφο ένα νέο όνομα (πχ Pegasus_ERP_StartUp_1). Μόλις δημιουργήσατε ένα νέο client.

Βήμα 3: Τοποθετείτε το αρχείο backup στο νέο client.
Βρίσκετε το backup αρχείο που δημιουργήσατε στο Βήμα 1 και το αντιγράφετε στο νέο client στον φάκελο: C:\TESAESA\Pegasus_ERP_StartUp_1\basic\start μετονομάζοντάς το σε pegerp.sql αντικαθιστώντας το υπάρχον pegerp.sql.
Εκκινήστε την εφαρμογή από το νέο client τρέχοντας (διπλό κλικ) το pegc312.exe (C:\TESAESA\Pegasus_ERP_StartUp_1\pegc312.exe).
Μπορείτε να δημιουργήσετε και συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας για άμεση εκκίνηση.


Δημιουργία Συντόμευση

Βήμα 4: Αλλαγή της βάσης δεδομένων της νέας εφαρμογής.
Πηγαίνετε: [Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Τερματικού -> Τοπικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Elite -> Παράμετροι Συστήματος]
και επιλέξτε (διπλό κλικ) το ‘ODBC Connection String’.
Στο πεδίο ‘Τιμή’ αλλάξτε το όνομα της βάσης (είναι το λεκτικό μετά το ‘database=’).
Αν για παράδειγμα ήταν peg_erp00, μετονομάστε το σε peg_erp01.


Όνομα Βάσης πριν

Όνομα Βάσης μετά

Βήμα 5: Δημιουργία της νέας βάσης δεδομένων.
Βγαίνετε από την εφαρμογή και μπαίνετε ξανά πατώντας διπλό κλικ στη νέα συντόμευση που δημιουργήσατε στην επιφάνεια εργασίας. Αυτή την φορά, θα δημιουργηθεί νέα βάση δεδομένων, με το όνομα που έχετε δώσει παραπάνω και με τα δεδομένα του backup από το Βήμα 1. Επιλέγετε ‘Καταχώρηση’ και αποδέχεστε τα μηνύματα για τη δημιουργία και την ενημέρωση της βάσης.

Δημιουργία νέας βάσης

Βήμα 6: Επαναδημιουργία πινάκων.
Μπαίνετε εκ νέου στην εφαρμογή και κάνετε Επαναδημιουργία Πινάκων:
[Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Επαναδημιουργία Πινάκων]
έχοντας ενεργή την επιλογή ‘Να γίνεται Έλεγχος Δομής Πίνακα’ και επιλέγοντας ‘Ολική Επαναδημιουργία’.

Επαναδημιουργία Πινάκων

Βήμα 7: Έλεγχος στοιχείων.
Ελέγχετε τα στοιχεία της εταιρείας:
[ToolBox -> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Τερματικού -> Τίτλοι Εκτυπώσεων].

Βήμα 8: Διαγραφή κινήσεων.
Αν θέλετε να διαγράψετε ΟΛΕΣ τις κινήσεις, στην νέα εφαρμογή/client, εκτελείτε τους ανάλογους αυτοματισμούς:
[Αυτοματισμοί -> Διαγραφή Κινήσεων -> Διαγραφή Κινήσεων Εμπορικής Διαχείρισης],
[Αυτοματισμοί -> Διαγραφή Κινήσεων -> Διαγραφή Κινήσεων myDATA]
και όποιον άλλο αυτοματισμό διαγραφής κινήσεων διαθέτει η εφαρμογή σας.

Υπάρχει η δυνατότητα, αν θέλετε, να διαγράψετε αναλυτικές κινήσεις αλλά να κρατήσετε σύνολα, πηγαίνοντας:
[Αυτοματισμοί -> Διαγραφή Κινήσεων -> Μερική Διαγραφή Κινήσεων Εμπορικής Διαχείρισης]
και ενεργοποιείτε την επιλογή: 'Δημιουργία Εγγραφών Συνόλων'
Σε αυτήν την περίπτωση, αν διαγράψετε ΟΛΕΣ τις κινήσεις, και κρατήσετε μόνο τα σύνολα, θα πρέπει να εκκενώσετε και τον πίνακα [Υπογραφές ΦΗΜ] (p30). Δείτε την επιλογή [Υποστήριξη -> Συντήρηση Κεντρικών Πινάκων -> Εκκένωση Κεντρικών Πινάκων] -> [Εκκένωση Δεδομένων Ενός Πίνακα]
Μερική Διαγραφή Κινήσεων

Βήμα 9: Αλλαγή μετρητών παραστατικών.
Αν θέλετε να τροποποιήσετε τους μετρητές των παραστατικών σας, πηγαίνετε:
[ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Συναλλαγών και Συναλλασσόμενων -> Νούμερα Μετρητών].

Βήμα 10: Ξεκλείδωμα εφαρμογής και αναβαθμίσεις.
Ξεκλειδώνετε την εφαρμογή με το serial number σας και κάνετε όλες τις διαθέσιμες αναβαθμίσεις.

Βήμα 11: Αλλαγή Φακέλου Προσωρινών Αρχείων και Ονόματος Τερματικού.
1. Αν θέλετε η νέα εταιρεία να έχει και διαφορετικές βασικές ρυθμίσεις (π.χ. Στοιχεία Τερματικού), μπορείτε να ορίσετε στην νέα εταιρεία να έχει διαφορετικό φάκελο Προσωρινών Αρχείων.
Στην επιλογή [Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Τερματικού -> Τοπικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Elite -> Παράμετροι Πήγασου] δίνετε στην παράμετρο TEMP το όνομα του φακέλου (π.χ. \pegtemp_01\)
Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι χρήσιμη αν τρέχουμε ταυτόχρονα τις 2 εταιρείες, για να μπορούν να έχουν διαφορετικές αρχικοποιήσεις τα session τους.

2. Αν ξαναμπείτε στην εφαρμογή θα δημιουργήσει τους κατάλληλους φακέλους στο νέο Φάκελο Προσωρινών Αρχείων].
Εδώ στον υποφάκελο cfg στο αρχείο Pegasus.cfg (ανοίγει με notepad) θα αλλάξετε και το όνομα του Τερματικού, ώστε να μπορείτε να ορίσετε στην επιλογή [ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Συναλλαγών και Συναλλασσομένων -> Βασικές Παράμετροι Τερματικών], διαφορετικά στοιχεία Τερματικού για την νέα εταιρεία.
Η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι χρήσιμη όταν η κάθε εταιρεία θέλουμε να έχει διαφορετικές Ρυθμίσεις Τερματικού. (π.χ. διαφορετικό Κατάστημα και Αποθήκη).

Βήμα 12: Ελεγχος Στοιχείων Νέας Εταιρείας
Από την στιγμή που η εταιρεία άλλαξε ΑΦΜ θα πρέπει να ελέγξετε:
α. Τους Τίτλους Εκτυπώσεων ([ToolBox -> Εργαλεία Παραμετροποιησης -> Παραμετροποίησης Τερματικού -> Τίτλοι Εκτυπώσεων])
β. Τις φόρμες παραστατικών.
γ. Τα στοιχεία της εταιρείας ([ToolBox-> Εργαλεία Παραμετροποίησης -> Παραμετροποίηση Εφαρμογής -> Κεντρικοί Πίνακες Παραμετροποίησης -> Συναλλαγών και Συναλλασσομένων -> Βασικές Παράμετροι Εφαρμογής])
δ. Τα στοιχεία σύνδεσης σε services της ΑΑΔΕ (myDATA, εύρεση ΑΦΜ).
ε. Τα στοιχεία σύνδεσης σε λοιπά services (π.χ. minagric).


Τελευταίο Βήμα
Προτείνουμε μετά από όλες τις ρυθμίσεις να γίνει δοκιμαστική εκτύπωση παραστατικού και ενημέρωση του myDATA. Το παραστατικό μπορέι να είναι ένα Λιανικής με μικρό ποσό και να εκδοθεί το Ακυρωτικό του.


Σημειώσεις:
1. Αν στην  νέα εταιρεία δεν θέλετε να μεταφέρετε δεδομένα από την παλιά, αλλά να ξεκινήσει με τα default δεδομένα και ρυθμίσεις, μπορείτε να μην εκτελέσετε το backup ( Βήμα 1) και την αντιγραφή του αρχείου backup στο basic\start\pegerp.sql (Βήμα 2)

Ημερομηνία  14/06/2018
Σχετικά Aρθρα
Ρύθμιση SMS Provider στο Pegasus ERP
Έκδοση παραστατικού για πίστωση αξίας ΦΠΑ
Αλλαγή Παραστατικών λογω ΚΦΑΣ
Aναπροσαρμογή από 24% σε 13% του συντελεστή ΦΠΑ για τα Αγροτικά εφόδια (01.07.2017)
Παράδειγμα Υλοποίησης Μεθόδου για τις Λοιπές Δράσεις
Αλλαγή Κατηγορίας ΦΠΑ στα Είδη
Καταχώρηση Δαπανών
Pegasus Hotel ERP Start Up : Χρεώσεις & Πιστώσεις
Εκτύπωση Παραστατικών σε PDF με χρήση Μεθόδου Λοιπών Δράσεων
Επικοινωνία Pegasus ERP StartUp με την εφαρμογή φορητής παραγγελιοληψίας BizeGate
Δημιουργία Συνταγών - Σετ Ειδών. Πώληση - Παραγωγή - Ανάλωση όλες οι δυνατότητες του Pegasus ERP
Ενημέρωση του Pegasus Estiasi με τις εισερχόμενες κλήσεις
Μαζική Ενημέρωση Barcodes Σε Είδη και σε Χρώμα-Μέγεθος
Pegasus ERP StartUp και Ισοζύγιο Κρέατος
Το Pegasus Κρεοπωλείο ERP Απαντά στην Ανακοίνωση της ΦΕΚ 156/Α/18-10-2017 και στον Νόμο Υπ' Αριθμ. 4492/12017, Άρθρο 9!
Αποστολή Περιεχομένου (sms / email) μέσα από το Pegasus ERP
Αυτόματη Αποστολή e-mail/SMS σε Συναλλασσόμενους από Καταχωρήσεις στην εφαρμογή
Εισαγωγή του Αρχείου της OKTABIT στην αποθήκη
Απογραφή Αποθήκης μέσα από Απλά Βήματα!
Ρυθμίσεις αποστολής e-mail
Αλλαγή % ΦΠΑ σε μία Κατηγορία
Εσωτερική διακίνηση ειδών (Τιμολόγηση επί Αυτοκινήτου)
Αλλαγή %ΦΠΑ στα Ξενοδοχεία
Αυτόματη αποστολή email με την εκτέλεση μίας Παραγγελίας
Αμεση Εκτέλεση και Εκτύπωση π-αναφοράς με χρήση Μεθόδου Λοιπών Δράσεων
Επικοινωνία Pegasus ERP StartUp με την εφαρμογή φορητής τιμολόγησης της εταιρείας Β.Ι. Αλμπάνης
Συνολικές Αναπαραγγελίες Ειδών μέσα από το Pegasus ERP
Βιβλίο & Ισοζύγιο Αποθήκης
Δημιουργία αρχείου εκτύπωσης λίστας ειδών με χρήση Μεθόδου που καλείται από π-αναφορά
Πρότυπο Εργο Παρακολούθησης Τμήματος Service
Ενημέρωση του Συντελεστή Φ.Π.Α. από 24% σε 13% μέσα από το Pegasus ERP (20.05.2019)
Ενημέρωση του Pegasus Phone με τις εισερχόμενες κλήσεις
Αποστολή sms με το Σύνολο Ημέρας στον Υπεύθυνο της Επιχείρισης
Mαζική αποστολή mail με τις εφαρμογές Pegasus CRM-ERP 3.10 και Pegasus MIS-CRM-ERP Extranet/Intranet 3.11
Φόρος Διαμονής Ξενοδοχείων & Pegasus Hotel ERP Start up
  • Μεσογείων 274, 3ος όροφος, 15562, Eλλάδα
  • +30 210-7489589
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Downloads
  • Sitemap
  • Όροι Χρήσης
Εξελίξεις Λογισμικών
Pegasus ERP Updates: 2864
Pegasus Web App Updates: 11796

F.A.Q. (Συχνές Ερωτήσεις): Error κατά την εκτέλεση μεταξύ επικοινωνίας (PIM) Τοπικής και Web εφαρμογής
Σεπτ19,2023
Pegasus και Τερματικά POS (Cardlink, Mellon, Euronet, Viva): Πληρωμή με POS από την οθόνη [Retail - Εντατική Λιανική]
Σεπτ18,2023
Pegasus Case Studies: Ρυθμίσεις αποστολής e-mail
Σεπτ18,2023
Pegasus και Φορολογικoί μηχανισμοί (ΕΑΦΔΣΣ): Σύνδεση Δικτυακής ΕΑΦΔΣΣ με docmsign.dll μέσω της χρήσης κοινόχρηστου φακέλου.
Σεπτ14,2023
Τεχνικά Θέματα εφαρμογών Pegasus: Τροποποίηση της Φόρμας Εκτύπωσης Οικονομικής Καρτέλας Πελάτη
Αυγ29,2023
Δείτε όλες τις Πρότυπες Μελέτες >>
ΑΜΕΑΑΜΕΑ
-A+
© Copyright TESAE SA - Γ.Ε.ΜΗ : 2120301000
  Powered by Pegasus Technology   
ΕΣΠΑ 2014-2020ΕΣΠΑ 2014-2020